Home Forum
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Mio C250 ziet SD kaartje niet ...
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Mio C250 ziet SD kaartje niet ...

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #76

ok, heb net die andere topic ook eens snel doorlezen en blijkbaar moest ik die map script van de mio verwijderen. Dit heb ik dan ook gedaan. Krijg ik dezelfde melding maar dan over de map igo ... verwijder ik die weer, dan komt die script map er weer vanzelf bij .... verwijder ik die tegelijk, dan zegt hij weer dat ik in mijn sd kaart een foutmelding heb .... pfff wa is da allemaal??????

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #77

tot 2gb ondersteunt de mio c250 daarboven niet althans niet bij mij en dan wel een sdkaart
en ik krijg dat klote ding ook niet geunlocked

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #78

Nah ik heb het voor mekaar maar nah werk dat gps gebeure niet baal hier echt van
ik weet 't nu ff niet meer wat of hoe en op welke manier ik nu dus dat GPS gebeure an de praat te krijgen en daarbij moet ik ook steeds de tijd en datum goed zetten
dus werkt het niet echt jammer

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #79

Sorry, maar wat bedoel je met "Dat GPS gebeuren"?
  • Compizfox
  • Afwezig
  • Administrator

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #80

dat ie helemaal niks wil doen als op een van de keuzes druk igo-miomap-igo8 dat zegt ie dat ie helemaal geen kaarten kan vinden

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #81

Kun je misschien iets duidelijker zijn? Miomap laad wel? Maar hij kan geen kaarten vinden? Of laad Miomap helemaal niet?

Heb je Miomap wel in de map Miomap33 gezet?
  • Compizfox
  • Afwezig
  • Administrator

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #82

Hij laat wel maar hij vind geen kaarten die heb ik normaal op me sd-kaart staan maar dan ook doet ie helemaal niets helaas

Re:Mio C250 ziet SD kaartje niet ... 1 jaar, 5 maanden geleden #83

en dan ook zet dat ding steeds de tijd terug die mio heeft zekerzz geen goed geheugen of zo ik weet het niet meer
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.37 seconden